U19-Meisjes Vlaams kampioen en U17 meisjes Vlaams bekerwinnaar

Onze U19-meisjes kroonden zich gisteren (16/05/2026) tot Vlaams-kampioen. Ze deden dit door in een tornooi achtereenvolgens de kampioenen van Limburg (LVT As Van Dommelen Vastgoed), West-Vlaanderen (Vlamvo Vlamertinge), Oost-Vlaanderen (VC Lochristi-Wachtebeke) en Antwerpen (Servantes Volley Noorderkempen) te verslaan.
Vandaag (17/05/2026) kroonden onze U17-meisjes zich tot Vlaamse-bekerwinnaar door achtereenvolgens te winnen van de bekerwinnaar van West-Vlaanderen (Tievolley Tielt), Oost-Vlaanderen (VC Oudegem), Antwerpen (Servantes Volley Noorderkempen) en Limburg (Jeval Alken).
Als kers op de taart wonnen beide ploegen ook nog eens de supercup (U19-meisjes wedstrijd tegen de Vlaamse bekerwinnaar HVC Helchteren en U17-meisjes wedstrijd tegen de Vlaamse kampioen Grivok Grimbergen) en plaatsen zich hierdoor voor het Belgisch kampioenschap van volgende week.
Ook onze andere vertegenwoordigers op de Vlaamse kampioenschappen behaalden puike resultaten: